2009年12月14日

Insomnia~

Oohhhhh no...my eye dark circle was getting darker and darker...!!!

Stupid insomnia come and find me again nowadays...then my bf always be the one who never udrstand me, always talk to me in the bad way and never ask me bout like what makes me cant slp...NEVER! He never wondering why i gt this bad temperament recently,so shit...!!! Sometime i think he was talking too much-means LEBIH ! i think lebih until he also dunoe what he was talking about maybe...so stupid man...
but, know what...the word "sorry" will always appear in the end of our conversation,that means imma tenderhearted girl infront of him.

对,我总是不忍心对他大发脾气,在他面前总是那么心软。对,我变了。我想啊,如果哪一天我真的是大发脾气不接电话玩失踪的话,哼……那肯定是他踩到我尾巴的那一部分或不知哪一座火山爆发了而不可收拾。
可是哪有couple不吵架的?大家都有自己的想法。吵架~只不过是沟通的途径啊,想一想,能吵架也是一种幸福嘛~
能吵架=大家还有办法沟通;

能吵架=还有一个人在我是身旁;
能吵架=还有一个人可以和我吵。
(可是不好太过火……)


但是,切记~吵完了记得要合好。
在吵架后,也应该站在对方立场想想,退一步,下次才有吵架的机会。
哈哈……^^


「和一个话太少的男人在一起久了,相处变成一种绞尽脑汁的折磨。
和一个太多话的男人在一起久了——很烦啊!!!!!!」
好像话讲完了,还要一直找新话题,而不管讲什么话题,他都是嗯嗯啊啊的,都好像将石头丢进了水里,却听不到半点回音一样,真是费舌。而太多话有时反而会觉得很烦。
天啊……有没有一个话不太少又又不太多的男人啊?换句话说,不论男女都必须在适当的时候说适当的话。

沒有留言: